فرآیند های برتر شانزدهمین جشنواره آموزشی درون دانشگاهی شهید مطهری اعلام گردید
از بین فرایندهای ارسالی به شانزدهمین جشنواره شهید مطهری، 5 فرآیند در کمیته دانشگاهی به عنوان فرآیند برتر دانشگاهی انتخاب شد
فرآیند های برتر شانزدهمین جشنواره آموزشی درون دانشگاهی شهید مطهری اعلام گردید
از بین فرایندهای ارسالی به شانزدهمین جشنواره شهید مطهری، 5 فرآیند در کمیته دانشگاهی به عنوان فرآیند برتر دانشگاهی انتخاب شد
رئیس شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با بیان این مطلب گفت: این فرآیندها پس از بررسی در کمیته اجرائی و تایید داوران در 5 حیطه جشنواره به عنوان فرآیند برتر جشنواره درون دانشگاهی منتخب و به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شدند.
دکتر میری علی آباد ادامه داد: معرفی فرآیندهای جدید در 6 حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی ( دانشجو، هیأت علمی و برنامه )، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی و طراحی و تولید محصولات آموزشی می باشد
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: عناوین فرآیندها شامل طراحی ، اجرا و ارزشیابی آزمون مبتنی بر اتاق فرار برای ارزیابی مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، تدوین دستورالعمل طراحی دوره درسی و فرایند یاددهی- یادگیری مبتنی برکوریکولوم پنهان، تلفیق برنامه آموزشی " آشنایی با قوانین دوره طرح نیروی انسانی" در دوره کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده گامی در راستای واقع بینی شغلی و پاسخگویی اجتماعی، بکارگیری روش تدریس ترکیبی اکتشافی جهت ایجاد انگیزه و علاقمندی در یادگیری اثربخش درس آمار حیاتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و پیاده سازی آموزش شبیهسازی مبتنی بر تیم های بینحرفهای: گامی درجهت یادگیری تجربی همکاری بین حرفهای در دانشجويان پزشکی، پرستاري و علوم آزمایشگاهی دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان و زابل است
به گفته دکتر میری جشنواره آموزشی شهید مطهری در اردیبهشت ماه1402 به منظور معرفی و تجلیل فرآیندهای برتر آموزشی توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه برگزار خواهد شد
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
گلدوی، نظری
comment