توسعه خدمات حضوری و غیرحضوری با استقرار میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
راه اندازی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به مراجعین
توسعه خدمات حضوری و غیرحضوری با استقرار میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
راه اندازی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به مراجعین
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب افزود: در راستای یکپارچه کردن خدمات و سهولت ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین با توجه به اپیدمی کرونا و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به کرونا به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه اموری که نیاز به حضور فیزیکی مراجعین در واحدها را ندارد توسط میزخدمت مستقر در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ارائه می شود.
دكتر مهدی زند حقیقی ادامه داد: میز خدمت علاوه بر ارائه خدمات حضوری با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن برخی خدمات نیز به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه می شود و امیدواریم با راه اندای این میز خدمت گامی در راه سلامت جامعه برداریم.
وی ادامه داد: با راه اندازی میز خدمت الکترونیکی شاهد سهولت امور ارباب رجوع، کاهش مراجعات مردم و کاهش هزینه ها می باشیم.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
حسین نظری جهانتیغی
comment