اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

کارگاه آشنایی با ابزارهای پژوهشی و نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور(نوپا) ویژه اعضا هیات علمی
برگزاری مسابقه پیامکی «حجاب فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و معرفی 10 اثر برگزیده
پیام تسلیت ریاست محترم دانشگاه در پی در گذشت برادر جناب آقای عباسعلی سرگزی
اهمیت نقش مسئولین دفاتر در حل وفصل چالشهای درون سازمانی
آغاز تمرین تیم های ورزشی دانشجویان جهت اعزام به رقابتهای کشوری
برگزاری نشست تخصصی گردشگری (Tourism Panel ) در چابهار
بررسی راهکارهای مشارکت کارکنان و اعضاء هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اجرای طرح های اقامتی و سیاحتی در سواحل مکران
صنعت گردشگری را به عنوان صنعت سوم می شناسیم
آنچه باید درباره سرطان روده بزرگ بدانیم
آغاز نهمین پویش ملی تغذیه سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
نخستین دستگاه ماموگرافی در بیمارستان رازی سراوان نصب شد
راه اندازی کلینیک معاینات سلامت شغلی در پایگاه سلامت حافظ (مستقر در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان)
پرستاران فرزندان همین مردم و برای مردم اند، نگاه آرامش بخش همه بیماران لذت بخش ترین هدیه معنوی پرستاران
افتتاح همزمان 7 کانون سلامت محله در شهرستان سراوان
فرماندارسراوان: تقویت مشارکت سازمان ها و شوراهای اسلامی، ضرورتی انکار ناپذیر در ارتقاء سلامت مردم
حوزه سلامت در سیستان و بلوچستان از ظرفیت های توسعه گردشگری در منطقه جنوب شرق کشور است استفاده بیش از 550 گردشگر سلامت از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ماهانه بیش از 35 هزار نفر از مردم استان از خدمات دولتی سلامت دهان ودندان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بهره مند می گردند.
مدیریت و مداخله جامع نگر و ارتباط مداوم با مردم از وظایف پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت
اولین جلسه کرسی علمی ترویجی در قالب سلسله جلسات هم اندیشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
اسامی برگزیدگان مسابقه پیامکی حجاب فاطمی

محتوای مرتبط