اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

انجام معاینه، آموزش بهداشت دهان و دندان و کشیدن دندان به صورت رایگان در میدان شهدای گمنام زاهدان
پیام رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان به مناسبت ۳۰ فروردین ماه، زادروز حکیم جرجانی و "روز علوم آزمایشگاهی"
نقش پر رنگ بهورزان در شناسایی تمامی بیماران دیابتیک و فشارخونی منطقه لادیز
ادامه انجام فعالیت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای دانش آموزان در راستای پیشگیری از خوددرمانی
از ابتدای سال 97 تاکنون هیچ مورد مرگ مادر باردار در سیب وسوران گزارش نشده است...تقدیر معاون بهداشت دانشگاه از مدیر وتیم های سلامت سیب وسوران به دلیل مراقبتهای ویژه مادران
آغاز عملیات سم پاشی و جونده کشی در شهرستان میرجاوه
راه اندازی درمانگاه تخصصی چشم پزشکی در مرکز بیماران دیابتی بیمارستان بوعلی
ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت، مستلزم رعایت اصول پایش و برنامه عملیاتی
برنامه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای رونق تولید و خدمات، توسعه عدالت در سلامت، افزایش بهره وری منابع و صرفه جویی در هزینه ها
نشست جمعی از مسئولین مدیران و دبیران تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار
41 هزار مترمربع افزایش در فضاهای خدماتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درسال گذشته
تاکید بر کاهش تجویز داروهای خارجی در صورت داشتن معادل ایرانی
کلرسنجی آبهای آشامیدنی در میرجاوه
انتظار مردم از دانشجویان این است که فرزند ضرورت های جامعه خویش باشند
تصمیم گیری استانی راهکار مناسبی جهت عادلانه شدن تعرفه خدمات حیطه دندانپزشکی است که نظام تعرفه گذاری در خصوص آن مغفول مانده است
مراسم ختم مادر همکارمان سرکار خانم فرقانی
تقدیر معاون بهداشت دانشگاه از خانم دکتر عاطفه شریعت دندانپزشک فعال، فارغ التحصیل دانشگاه بیرمنگام انگلستان بدلیل فعالیتهای علمی وارزنده در زمینه سلامت دهان ودندان در منطقه سیب وسوران
فراخوان کمک مالی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به هموطنان سیل زده
ارزشمند شمردن دیدگاه بیماران، لازمه ارتقای کیفیت خدمات سلامت
حضور رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ستاد استانی مدیریت بحران در شهرستان زهک

محتوای مرتبط