اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار جدید

مادر 37 ساله سراوانی پس از هشتمین زایمان خود به کما رفت
تشکیل دبیرخانه شورای اجتماعی سلامت با حضور مسئولان و کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرداری
آغاز برنامه آموزشی مدیریت استرس، برای دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری های استان، حرکتی زیبا وماندگار از گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
سخنرانی به زبان انگلیسی توسط آقای دکتر حسین باقری _ عضو هیئت علمی گروه زبان روز چهارشنبه 25 مهرماه، ساعت 13 تا 14 موضوع : Creativity مکان : سالن اجتماعات پردیس
انعقاد قرارداد همکاری با یک شرکت دانش بنیان جهت استفاده از دستاوردهای تحقیقاتی خاص خود در توسعه و نگهداشت فضای سبز
بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ورئیس فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از روند ارائه خدمات سلامت به زوار پاکستانی در مرز میرجاوه...بیش از 100 نفر از تیم های بهداشت ،درمان واورژانس 115 وداوطلبان سلامت به زوار پاکستانی خدمات سلامت ارائه می کنند.
برخورد ریشه ای با آسیب به جای آسیب دیده برنامه ای موفق در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترویج خود مراقبتی
مراسم پرفیض دعای کمیل
موفقیت نظام سلامت استان در کاهش شاخص های ابتلاء به بیماری ها و افزایش کمی و ارتقاء کیفی زیرساخت های ارائه خدمت ثمره ی گام های استوار فرزندان انقلاب در چهل سال گذشته
قابل توجه اعضای هیات علمی دانشگاه
برنامه بهبود تغذیه جامعه زنان روستایی استان با آموزش کاشت وایجاد باغچه های خانگی
موفقیتهای امروز عرصه سلامت استان ثمره همت دیروز شما فرهیختگان وبازنشستگان پرتلاش است
بازگشت دستگاه پرتو درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان به چرخه خدمت؛ دو شیفته شدن بخش رادیوتراپی این بیمارستان جهت ارائه خدمت فوری به بیماران
تاکنون 10 هزار نفر از زوار پاکستانی اربعین از طریق استان سیستان و بلوچستان راهی کربلای معلی شده اند
کسب چهار رتبه برتر توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی کشور
توسعه همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سواد سلامت مردم
شروع رسمی دوران تحصیل 51 دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
معرفی رشته جدید ورزشی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
اطلاعیه 2 : قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری سال 1397
با اهداء اعضاء ۲۰ درصد از بیماران مرگ مغزی، مشکل تمام بیماران نیازمند به پیوند در کشور برطرف خواهد شد.

محتوای مرتبط